Du kan vælge at få leveret din pakke til en DAO eller GLS pakkeshop eller til din hjemmeadresse. Levering til en pakkeshop er gratis. Levering til hjemmeadresse koster fra 19-39 kr.
Den normale leveringstid i Danmark er 1-2 arbejdsdage. Bestiller du inden kl. 12.00 på hverdage, vil vi bestræbe os på at sende din ordre afsted samme dag, så du modtager din ordre allerede dagen efter.
Når din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en mail med track & trace nummer, således du kan følge din ordre.
Ønsker du at ændre din ordre, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt på tlf. 87 12 23 00, og vi vil forsøge at imødekomme dine ønsker. Er dette ikke muligt, må vi i stedet bede dig placere en ny ordre.
Ønsker du at annullere en ordre, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt, så vi kan nå at stoppe forsendelsen. Hvis dette ikke kan imødekommes, må vi i stedet bede dig lave en returnering.
Når din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en mail med et track & trace nummer. Når din pakke er klar til afhentning i den valgte pakkeshop, vil du modtage en notifikation herom på mail og evt. sms, hvis dette er angivet ved bestilling.
Hos NÜ gør vi det nemt at returnere en vare, og du har 30 dages returret fra den dag, du modtager dine varer. Returneringer koster 29,95 kr. og vil blive trukket fra din refundering.
1. Udfyld den medsendte returformular og vedlæg denne i pakken med dine returvarer (du kan også downloade returformularen her).
2. Pak din vare i original indpakning med hængemærker, og anvend gerne posen du modtog varerne i til at sende retur.
3. Påsæt den vedlagte returlabel udenpå pakken. Sørg får at dække eller overstrege andre labels. Har du mistet den vedlagte returlabel, kan du printe en ny her.
4. Aflevér pakken hos din nærmeste GLS eller DAO pakkeshop. Husk at få en kvittering i pakkeshoppen for evt. erstatning ved bortkomst af returforsendelse.
Har du mistet den vedlagte returlabel, kan du printe en ny her.
Ønsker du at ombytte en vare til en anden størrelse, må vi bede dig bestille varen på ny i den ønskede størrelse og sende den anden vare retur på normal vis.
Når vi har modtaget din returnering, vil vi hurtigst muligt overføre beløbet fratrukket returfragten på 29,95 kr. tilbage til din konto. Tilbagebetaling sker inden for 14 arbejdsdage fra den dag, vi modtager pakken. Vi sender dig en bekræftelse per e-mail, så snart vi har gennemført tilbagebetalingen. Tilbagebetalingen vil ske til det kreditkort, som blev anvendt ved bestilling. Bemærk at der kan gå op til 30 dage, før pengene fremgår af din konto.
Opdager du fejl eller mangler på en vare, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt og beskrive din reklamation. Du kan enten kontakte os via mail til office@nu-denmark.com eller på telefon (+45) 87 12 23 00, hvorefter du vil modtage videre instruktioner.
Kreditkort
Du kan betale med MobilePay, Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, Mastercard, American Express og ShopPay. Alle korttransaktioner gennemføres af Quickpay eller ShopPay. Vi trækker først pengene for din bestilling, når ordren er afsendt fra vores lager.
PayPal
Vi trækker dine penge, så snart betalingen er registreret hos os. Normalt tager det kun få minutter. Vi opkræver selvfølgelig ikke noget ekstra gebyr.
Faktura/konto med Klarna
Vi tilbyder betaling per faktura igennem betalingsfirmaet Klarna AB. Med Klarna faktura får du en kredittid på 30 dage fra den dag, varerne bliver sendt. Her kan du finde vilkårene for faktura.
Læs mere om Klarna og deres vilkår og betingelser her.
Hvis du ikke har modtaget en ordre- eller leveringsbekræftelse, kan det være, den er havnet i dit spamfilter eller blandt dine uønskede e-mails. Det kan også være, at du har opgivet en forkert e-mail adresse.
Hvis du har anvendt betaling med Klarna, beder vi dig tjekke om dine oplysninger her er korrekte og derefter kontakte vores kundeservice. Så vil vi rette din e-mailadresse med det samme.
Klarna sender din faktura pr. e-mail. Hvis du ikke kan finde din faktura blandt dine e-mails, kan du altid selv hente din faktura fra din konto hos Klarna.
Dit køb kan ikke blive godkendt til betaling med faktura hos Klarna, fordi:
1. Du er under 18 år
2. Den indtastede adresse er forkert. Ved betaling med faktura skal du bruge din folkeregisteradresse.
3. Du har overskredet det maksimale fakturabeløb. Dette kan variere, og hvis du vil vide mere om dit maksimale beløb, kan du kontakte Klarna på +45 69 91 88 81.
4. Klarna ikke godkender din kredit.
Hvis du har spørgsmål til Klarna, kan du nemt kontakte dem via chat på deres app eller hjemmeside. Du kan også altid ringe til Klarnas kundeservice på 69 91 88 81. Se mere om Klarnas kundeservice her.
Vi har lavet en størrelsesguide til dig, så du nemt kan finde din rette størrelse. Du finder vores størrelsesguide her. Skulle du være i tvivl, er du også velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 87 12 23 00 eller e-mail office@nu-denmark.com.
Du bestiller et gavekort ved at vælge det ønskede beløb og tilføje det til din kurv. Efter betaling vil du modtage dit gavekort pr. mail til den oplyste mailadresse, så snart vi har behandlet din ordre.
Gavekortet er gyldigt i to år fra udstedelsesdato.
På e-mailen som indeholder gavekortet, kan du også tjekke din balance. Derfor opfordrer vi, at du gemmer denne e-mail.
På den originale e-mail med gavekortet, kan du også tjekke din balance. Kan du ikke finde den originale e-mail, er du velkommen til at kontakte kundeservice, og vi vil tjekke din balance for dig.
NÜ A/S
Neptunvej 18
8960 Randers SØ
Danmark
Tlf.: (+45) 87 12 23 00
E-mail: info@nu-denmark.dk
Mandag til torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 14.00
Weekender og helligdage lukket.
Tilmeld dig NÜ Feelings og bliv den første til at få besked om nyheder, events og styling tips.